اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

برگزاری کارگاه های آگاهی دهی را برای کارگران در هتل ها و مقاصد گردشگری

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تجارت عادلانه دبی، یکی از نهادهای دائره اقتصاد و گردشگری دبی، در چارچوب برنامه آگاهی‌بخشی امنیت گردشگری در این امارات، کارگاه‌های آموزشی آگاهی‌بخشی را برگزار کرده است.

این کارگاه‌ها در نیمه اول سال جاری با همکاری پلیس گردشگری در اداره کل تحقیقات و جرایم جنایی پلیس دبی، سازمان خدمات اورژانس دبی، شهرداری دبی و اداره کل دفاع غیرنظامی دبی، برای 832 کارمند در 26 هتل و مقصد گردشگری برجسته در دبی برگزار شده است.

احمد علی موسی، مدیر اداره حمایت از مصرف‌کننده در سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تجارت عادلانه دبی، گفت: “ما به برگزاری کارگاه‌های آموزشی آگاهی‌بخشی برای بخش‌های مختلف از جمله هتل‌ها و مناطق جذب گردشگری ادامه می‌دهیم، زیرا این امر در شرایط جایگاه جهانی دبی به عنوان مقصد گردشگری پیشرو اهمیت دارد، به ویژه با افزایش تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی که دبی هر سال جذب می‌کند، در کنار تشویق گردشگری داخلی. بنابراین ما به افزایش آگاهی کارکنان این تسهیلات در مورد حقوق مصرف‌کننده تمرکز می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ساکنان و بازدیدکنندگان دبی بهترین تجربه‌ها و خدمات را دریافت می‌کنند که با چشم‌انداز رهبری برای تبدیل شدن دبی به بهترین شهر برای زندگی، کار و بازدید و یکی از امن‌ترین شهرهای جهان همسو است و اهداف دستور کار اقتصادی دبی (D33) برای تبدیل شدن به پیشرو در کسب‌وکار و تفریح را محقق می‌سازد. ما از همکاری با شرکای مختلف و نهادهای ذی‌ربط از جمله اداره پلیس گردشگری برخوردار هستیم تا بالاترین سطوح امنیت و آرامش را برای بازدیدکنندگان تضمین کنیم.”

سردار خلفان عبید الجلاف، مدیر اداره پلیس گردشگری در اداره کل تحقیقات و جرایم جنایی پلیس دبی، گفت: “این تلاش مشترک میان نهادهای دولتی در زمینه آگاهی‌بخشی در نیمه اول سال 2024 منجر به برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی آگاهی‌بخشی شد که 26 هتل و 832 کارمند هتل‌ها از آن بهره‌مند شدند. بر اساس برنامه عملیاتی این برنامه، امسال قصد داریم بیش از 100 هتل و 2000 کارمند را هدف قرار دهیم.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا